Усі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну. На більшість товарів надається офіційна гарантія виробника. Підтримкою гарантії займаються сертифіковані сервісні центри.

Умови повернення чи заміни товару

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:

  • товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
  • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон).

 

Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію!

Як повернути або обміняти товар?

Ви можете оформити заявку на повернення або ремонт товару в особистому кабінеті сайту. При оформленні вказується інформація про терміни гарантійного обслуговування придбаних товарів. Для вашої зручності можна відстежити виконання заявок за їхніми статусами. Або ж:

  • зателефонуйте на номер +38 (068) 506 9634 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту domas.net.ua@gmail.com з темою листа "Повернення або обмін товару"; 
  • надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. 
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту domas.net.ua@gmail.com
  • після отримання і подальшої перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. 

Послуги перевізників сплачуються окремо за рахунок Покупця.

 

За яких умов може бути відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.